tisdag 12 april 2011

Emma, ridning och regn :(

Tjaloo ;=)
Idag va jag med Emma efter skolan. Sen skulle jag på utvecklingssamtal -.- Men efter det åkte vi till stallet, red i paddocken. Gick SUPPPERRRR bra! :) Red lite slalom och volter och lite bommar. Jag skrittade och travade bara idag, för det va så dåligt väder och kände inte för att ta o gallopera eftersom det gick så bra. Han lyssnade jätte bra för skänklarna.
Men han har SUPER mycket energi. Och så har jag märkt att han tycker att det är riktigt kul att arbeta i paddoken och så!
Men han är lite osäker på mig och lite rädd nere i paddocken, jag tror att det är orsaken för att han kan försöka sticka lite och så. Men edter en stund slappnar han av och är som en ängel! MIN ÄNGEL! <33
HATAR DETTA REGN VÄDER,  vill ha sol och sommar!

Imorgon ska jag åka och köpa en rid väst. Och får se om jag hinner rida lite efter.. Men annars blir det lektion på torsdag! :)

Har tänkt att köpa denna väst!

Lägger ut filmen sen, måste bara få in den på datorn och så :)

// Eliin <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar