måndag 11 april 2011

Tjohoo :)

Tjohoo!:)
Idag gick jag med hem till Emma.. och Wilma va med. Sän gick jag hem när de skulle till minna. Kolla Wilmas blogg här :=)
Sän åkte vi till stallet, (jag, mamma o pappa). mockade bara och så. Innan vi åkte skulle jag springa ut i hagen o säga hej te pollen :3 Så va han längst bort, oså när jag kom dit stack han till uppningen i ull galopp. ^^

Imorgon blir det troligtvis att träna i paddocken, med lite bommar oså. :) Kanske kommer lite bilder imorgon om jag kommer ihåg att ta med kamera. (a)

BILDEN ÄR COOL! ^^

// elin :)

3 kommentarer:

  1. Yeeeäää Eliiin Jag får följa med och fotta pollen
    Tack för länken

    SvaraRadera
  2. Fin blogg :)
    ----------------------------------------------------
    Jag är med i en fototävling så skulle du vilja vara snäll och rösta på mig här: http://khia.spotlife.se/2011/04/10/finalister-i-fototavling-vartecken/#respond ? Tävlar med bild nummer 2. Skulle varit jätte snällt, pusshej! ♥

    SvaraRadera