tisdag 19 april 2011

Rida ut & massa skoj med Wilma! :)

Hejsan! (:
Han inte skriva nått igår. Men först åkte jag till stallet, red ut en sväng. Och mamma gick med me Elvis. Malaco var super duktig. Men ville inte riktigt gå i lera och så men.. Det får man la stå ut med ? ;-) Jag skrittade och travade lite och tog en galopp i skogen och sen på grusvägen. Det var någon som sprängde i berg så det smällde AASS högt , men Malaco reagerade nästan inte. Han bara hoppade till lite. :)
Sen när jag kom hem stack jag te Wilma och Paolina. Sen sov jag hos wilma. vi hade jätte kul. :D

NÅGRA BILDER-


// Elin :dd

3 kommentarer:

  1. så fin blogg asså, och jätte söt häst!

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg!
    Tack för din fina kommentar!:)
    Kram nicke
    ps gå gärna in o var med o tävla på min blogg!

    SvaraRadera