måndag 23 maj 2011

Dressyr och Grönt kort

Hejsan! :)
Igår blev det att rida dressyr istället. Han var super duktig.

*Jag har började med " rygga" rätt fort med han.. Så det kan han, bara lite mer träning.

* har jag börjat på skänkel vikning, det har gått lite så där. Men han hade börjat lite kors med fram benen.. Men igår gick han rätt tydligt med fram benen, men backbenen är rätt otydliga. Men det kommer.

*Också skulle jag prova "bakdels vändning" första gången gick faktist rätt bra. Men efter ett kvarts varv ville han gå lite med frambenen.. Så det övade jag på några gånger, sen sista.. Gick SVIN bra :')

Han är sssåå lätt lärd :') <3
Och sen skulle jag galoppera, i höger varv gick det jätte bra.. Fast han snubblar en del o:
Men i vänster varv gick det sämre. Han har rätt svårt för det varvet att ta galoppen.
Men då har vi jju något att öva på iaf ;-)

Kram Elin! §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar