lördag 28 maj 2011

Rida ut (på ängen)

Igår red jag ut på Malaco, på en äng mittemot stallet typ. :) Dem har odlat så man kan bara rida fram o tbx.. och en sträcka är ca 1 km. :)
Bra konditionsträning. Började skritta typ lite mer än halva.. Sen började jag trava, först så taggade han till en del.. Men sen slappnade han av o bara sprang ; ) Sen travade vi tillbaka.. och vände och red bort igen.. men då galopperade vi istället :) Samma sak där, att han började tagga till men sen blev den sansad och fin! Sen galopperade jag tbx också då hade mamma komit och stod och kolla. Och när jag saktade av då var han så taggad att han inte ville va där så jag galopperade bort igen, fast travade lite i slutet också.
Sen på vägen tbx travade jag lite mindre en halva och sen skrittade jag! :D

Rätt bra konditions träning.






///
Elin ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar