tisdag 28 juni 2011

RIDA O BADA :DD

Hhej!
Han inte skriva igår.. Var jätte trött när jag kom hem ;) 
Men ah.. här kommer det.. !? :D 

Först så mötte jag upp Janina och så cyklade vi till stallet, (ca 1 mil) 
Erkänn är vi duktiga !? 
Ah, men vi var iaf i stallet vid 09.15 ungefär. 
Och då hade Hanna nyss kommit (y) 
Så vi gick och lämna sakerna, och bytte om,
Sen så hade jag super tur, 
hästarna var uppe vid stallet i hagen ! :D 

Sen så gjorde vi i ordning dem, packade ner några saker och så :) 
Efter det så red vi såklart iväg ! :D 

Först var jag och Janina typ skit flummiga.. 
Men sen typ red vi och pratade :) 

För på dit vägen så skrittade vi det mesta! 

Det tog ca 1,5-2 timmar att rida dit.. 
Men direkt när vi kom fram, band vi upp hästarna i ett träd.. Tog av sadel m.m. 
Och bytte om till bikini! :D 

Sen så var det bara att gå i.. först tvekade Malaco lite, men sen bara gick han i jätte snällt, 
Alla hästarna simmade (y) 

Jag tyckte att det var lite läskigt första gången.. !? xD 
Men sen stod typ jag o janina precis på land.. Och då blev Malaco irriterad på Gloí (Janinas häst) och så typ gjorde han nått..
Så jag åkte av ;) 
Rakt i leran.. 
Hela ansiktet o håret var as lerigt... :s

Sen fikade vi o så.. Red vi hem, det gick lite snabbare : ) 

Bilder kommer sen, :) 


// ELIN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar