tisdag 28 juni 2011

 Hhej, bloggen ;) 
Här är Therese´s gäst bloggning, kolla in hennes fina blogg :)

 Klicka på bilden, för att komma till hennes blogg !

heej alla elins läsare jag heter therese och ska gästblogga här idag ;) jag är 13 år och ÄLSKAR hästar jag har ridit i 5 år och har två medryttare hästar dem heter spirit o mysan;) spirit är en tinker på 4 år (sto) och mysan är en pigg b-ponny;) på 3år  vi håller på att rida in spirit men mysan får vänta lite jag har ett djur som e en hund han heter rocky och e en flatcoated retriver o han e valp:) kolla på bloggen för att se bilder jag bor precis utan för göteborg i mölnlycke elin har en jätte bra blogg som jag läser lite då o då) pösspåer!! 
//thereseEA

1 kommentar:

  1. tck ,D kolla in min blogg o va med i min blogg tävling där man vinner länkningar i en hel vecka ;D!! <3

    SvaraRadera