fredag 1 juli 2011

dålig updt.. igen ^^

Hhej!
Idag var jag först i stallet för att hovslagaren skulle komma..
Det gick faktiskt jätte bra att sko han, elr ah.. om man hade lite mjuta så ;) 

Men efter så red jag lite.. Hav var asa jobbig, ;s 
Men så jag gick ner lite i paddocken.. och jobbade han ner i form (: 
Han gick riktigt skönt där ibland (y) 

Sen drog jag till Elin ;) hehe.. <3 
Vi hade det bara bäst! (a) 
Vi red ut på hennes hästar.. Först gick de typ bajs ^^ HAHA! 
Men se gick det jätte bra.. Var super kul!
Vi hade med oss lite fika också! :D<3 
GOTT <3 

Aja, asså har sjukt dåligt med tid att blogga just nu.. 
Men bloggar så mycket jag bara kan, hinner & orkar ;d 


Men den 6 Juli (på onsdag) så blir det "Pay and Jumpe" på Ljungskile RK, :D 
60 & 70 

Någon mer som ska dit ? (a) 
Det blir troligtvis sista tävlingen inför sommaren o: 
Men sen blir det kanske någon mer pay and jumpe eller clear round innan "godis hoppet" i.. Aeptember tror jag det va?! ^^<3 

Några bilder från när vi var & badade! :D




Ajja, nu får ni nöja er med detta så länge, 
för nu ska jag sooova ^^ <3

Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar