söndag 19 juni 2011

Lite om mig själv :)

Hhej! 
Hade tänkt att jag kanske kunde skriva ett inlägg om mig själv? :) 
Har ju inte riktigt direkt gjort det innan.. :D

Som ni vet är jag en häst galen tjej på 13 år. Älskar verkligen känslan att veta att man har en liten ponny.. som väntar varje dag på att man ska komma! Underbar djur. 
ah, men som sagt.. 
Jag bor i en lägenhet med min mamma, pappa och lilla syster. Vi har en hund, som heter Elvis! Och syrran har en katt! :) 
Också har vi ju underbara Malaco! :D 

Den mesta av fritiden spenderar jag i stallet.. Och rider o sånt :D  Men såklart så är jag med kompisar och data och så också! <3

Finns inte så mkt mer att skriva om mig just nu.. Men det kommer nog komma fler inlägg om mig! :D 



                                                                       2 små bilder på vovvisen :D


 

1 kommentar:

  1. sv; Gud, jag ÄLSKAR hästar verkligen, världens underbaraste djur! :D

    SvaraRadera