onsdag 22 juni 2011

Shiet, sorry för dålig upd. :s

Hhej!
Blev visst inte så mycket uppdatering idag.. :/ häller.. xd
Men idag har jag varit me kompisar o haft skoj (Y)

Men så var jag också i stallet och red.. Gick SKIT bra! Han tog galopp skänkeln helt perfekt, kan man hitta en underbarare ponny eller ?
Också var han JÄTTE mjuk och fin efter en liten stund, :)

Man märker riktigt hur vi kommer framåt nu !? :D 
Sjukt kul är det!!!! <33 

Aja,
Men imorgon efter jag rdit åker jag till tjörn.. O kommer hem, på söndag. Men då ska det bli MASSA uppdaterning :D
Så jag kommer alltså inte rida i helgen, men en i stallet kommer titta till Malaco och så.
Men kanske kommr nått inlägg med bilder eller så iaf :)

Puss hej ; ) :*

1 kommentar:

  1. och till häst affären och köpa nya tyglar dom gamla gick ju sönder ja ja så kan de gå!!!!

    SvaraRadera