lördag 11 juni 2011

Longering :DDDDDDDD

Hejsan.
Idag var jag med en kompis, så det blev inte så mycket updatering.. ;s
Men vi åka till stallet.. Gick ut i hagen och hämtade lille Malaco :') Sen red jag tbx till stallet.
Men jag skulle longera. Han var faktiskt jätte duktig, han lär sig jätte snabbt. (han har typ blivit longerar, typ inte så många ggr) Aa, iaf så hade jag in spännings tyglar på han också.
Men efter en liten stund så måste man byta varv.. För annars stannar han och nästan ställer sig lite..

Men han galopperade faktiskt rätt mycket och duktigt denna gången! :)
Riktigt stolt över min ponny. :'D
Finns inte  så mycket att skriva om idag ;)

Men imorgon blir det "Pay And Jumpe" på Stora Höga RK, 60 cm & kkanske 70 också ? ;D 

Kanske ett lycka till ? :3 





Krraaamisar <3 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar