lördag 11 juni 2011

Fixa lite små saker på transporten och fixa min lilla "gosse".

Hej.
Det är så att vi har köpt en transport.. Och vi ska fixa några små saker på den idag.
Men pappa o syrran åker o gör de nu.. Så dem får hämta mig sen.

Och så ska jag ju till Malaco ;=)
Vet inte än om jag ska skritta ut.. Eller kanske longera eller nått.  Men det får ni troligtvis reda på sen innan jag sticker.




Det kanske kan bli lite dålig uppdatering idag.. Men kan försöka att gå in och kanske göra något inlägg hos farmor och så! Men får se.. 

Hade 90 st unika besökare på bloggen igår (y) 
Men alla ni kan ju ta och slänga in en komentar också ? ^^
Det tar ju inte 5 år.. Och är inte så himla jobbigt! o:

Och sorry.. Har inte fått in filmen och bilderna på datan än :s
Men bilderna kommer idag!!! ;=) <3

BYYE <3 

Kanske fottar lite idag i hagen eller nått :')

1 kommentar:

  1. Tack ska du ha, din blogg är också jätte fin :)
    Allt bra idag? <3

    SvaraRadera