fredag 3 juni 2011

Pay and Jumpe och massa sol med bad :')

Hejsan!
Han inte blogga igår..
Men då var jag på "Pay and Jumpe" gick jätte bra. Var med på 60 cm första gången gick de sådär.. 1 vägran och en rivning.. och Sen hoppade jag en gång till och då blev det felfri :dd
SKIT NÖJD !
fast inne i manegen var han jätte jobbig.. :s Vägrade galoppera och så, när jag väl fick galopp så bytte han! Så jag sket i det tillslut.. För det blir galopp automatiskt mot hindrerna så det fick bli fram galopperad så! :)
Han var faktist inte lika fantig som han var förra gången i den manegen! Och det var skönt.
Så det blev en liten rosett iaf :') <33

I augusti blir det hopp kurs för mig och Malaco på Stora Höga RK! Och KM där på måndag clear round 60 cm! :dd<3

Film kommer senare eller imorgon :)

LITE BILDER :3
 :dd
 <333
 Oxer :D
 Trippel barr :D
Vatten matta :dd <3

Ajjjjjaaaaa, 
                                        BBYYYEEEE :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar