lördag 18 juni 2011

Rida ut barbacka :D

Hejsan
Nu har jag typ nyss kommit hem från stallet :) 
Red ut barbacka ! Gick SUPER ! :DDDD 
Fast han hade nog lite träningsvärk från igår.. Så skrittade bara, eller travade lite också. Men när jag skulle galoppera TVÄR stannade han ;) , Hehe det ville han INTE ! xD 
Men det var nog för att han kanske har lite träningsvärk eller ,,, kanske växt värk

Men red typ först lite på en grus väg.. Sen en liten bit inne i skogen... Sen typ kom man ut på vägen igen.. Och så var det en bit och sen var vi hemma igen.. Så det var inte så långt ;) 
Men han har gått ganska hårt denna veckan också.. :)

Han brukar hålla på och gnägga när han är ensam.. Men det gjorde han inte en endaste gång! Så det var ju bra. Brukar inte rida ut så mycket ensam.. Brukar ofta rida med en annan i stallet.


Ah, som jag skrev i det andra inlägget förut.. Så följde Mathilda(min lilla syster) med.. Och tog lite kort när jag red.. Men har inte hunnit lägga in dem på datorn än.. Men dem kommer lite senare.. :D 

Och så kommer det komma en film + lite kort från löshoppningen igår! :)

//
Elin H
ellström :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar